Danny de Munk zingt Giro-publiek toe in OLYMPISCH STADION

Op zaterdag 8 mei aanstaande finisht de proloog van de Giro d’Italia voor het Olympisch Stadion. In het Stadion zijn daarom de hele middag doorlopend culturele en muzikale festiviteiten, natuurlijk met een Italiaans tintje. Dit alles onder de titel ‘Giromania Finale Familiale’. De dag eindigt met een – gratis toegankelijk – slotconcert van Danny de Munk.

De proloog van de Giro d’Italia start op 8 mei op het Museumplein. De renners doorkruisen de hele stad en finishen voor het Olympisch Stadion. Op deze dag wordt het historische stadion daarom omgetoverd tot een festivalterrein met vanaf 14.00 uur doorlopend entertainment, Italiaanse catering en live uitzending van de proloog op groot scherm. Live muziek wordt afgewisseld met een DJ en het hele gezin kan in actie komen in het interactieve museum, de Olympic Experience. Danny de Munk zal na de finish van de laatste renner, omstreeks 18.00 uur, de dag afsluiten met een concert.

Het programma is geschikt voor het hele gezin en de entree is de hele dag gratis. Op www.olympischstadion.nl leest u meer informatie over het programma.

Let op: vanwege de verkeersafsluiting van de Amstelveenseweg, wordt publiek geadviseerd om per fiets of per metro (halte Amstelveenseweg) naar het Olympisch Stadion te komen. Meer informatie over de route van de Giro d’Italia, alle nevenevenementen en de bereikbaarheid van Amsterdam tijdens dit wielerspektakel leest u op www.giromania.nl

No comments yet.

Leave Your Reply

Sociëteit Olympisch Stadion

De Sociëteit Olympisch Stadion is een vereniging van mensen met een groot hart voor de sport – voor Olympische inspiratie en uitwisseling. Haar bijzondere ledenbestand is rijk aan (top)sporters, sportorganisatoren, -bestuurders en -journalisten. Al sinds 1967 huizen wij in het mooiste clubhuis van Nederland, het Olympisch Stadion. Vanuit de plek waar het Olympisch Vuur broeit, organiseren wij borrels, debatten en evenementen met aandacht voor ‘t verleden, de actualiteit en de talenten van de toekomst.

Tweets